Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024

Μαραντόνα Τζούνιορ: "Σκότωσαν τον πατέρα μου και έχω μια ιδέα ποιος είναι ο ένοχος"

Πηγή| Cuba Si

Ο Ιταλοαργεντινός Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα Τζούνιορ, γιος του θρυλικού Μαραντόνα, δήλωσε το Σάββατο ότι "σκότωσαν" τον πατέρα του επειδή "τον εγκατέλειψαν στη μοίρα του, ενώ κάτι θα μπορούσε να είχε γίνει" και αποκάλυψε ότι έχει "μια ιδέα" για το ποιος θα μπορούσε να είναι ο ένοχος.

Υπάρχει μια ανοιχτή έρευνα. Εμείς - τα παιδιά του - έχουμε μεγάλη πίστη στην αργεντίνικη δικαιοσύνη. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτό δεν έπρεπε να έχει τελειώσει έτσι. Σκότωσαν τον πατέρα μου. Δεν είναι δουλειά μου να πω ποιος το έκανε, έχω τη δική μου ιδέα αλλά δεν μπορώ να την πω. Τον άφησαν στην τύχη του, ενώ κάτι θα μπορούσε να είχε γίνει", δήλωσε στην εκπομπή "Verrisimo" της Mediaset Italia.

Έδωσα μια υπόσχεση: μέχρι την τελευταία ημέρα της ζωής μου θα αγωνιστώ για τη δικαιοσύνη", πρόσθεσε.

Ο γιος του ιστορικού ποδοσφαιριστή, ο οποίος γεννήθηκε στη Νάπολη (1986) από εξωσυζυγική σχέση του "Ντιέγκο" με την Κριστιάνα Σινάγκρα, εξήγησε πώς βίωσε τον θάνατο του πατέρα του.

"Το αίσθημα του κενού δεν θα φύγει ποτέ. Αλλά η στοργή που του δείχνουν όλοι ανακουφίζει τον πόνο, τουλάχιστον εν μέρει", εξήγησε.

"Προσπαθώ να βλέπω τα πράγματα από τη θετική πλευρά. Αγωνίστηκα για μεγάλο χρονικό διάστημα με τη μητέρα μου και όλη την οικογένεια για την αναγνώριση της πατρότητας και στο τέλος είχα το προνόμιο να είμαι κοντά του και να έχω μια φυσιολογική σχέση  πατέρα και γιου. Ήταν τέσσερα πολύ ωραία χρόνια", σχολίασε.

Επιπλέον, αναγνώρισε ότι η μεγαλύτερη λύπη του ήταν ότι ο Μαραντόνα δεν μπόρεσε να γνωρίσει την κόρη του και αποκάλυψε ότι αισθάνεται ακόμη "πολύ πόνο": "Δεν έχω αποδεχτεί πλήρως τον θάνατό του. Δεν νομίζω ότι θα τον αποδεχτώ ποτέ. Δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή".

"Την εποχή που ήταν άσχημα, νοσηλευόμουν στο νοσοκομείο Covid και δεν μπορούσα να πάω στην Αργεντινή. Έλαβα ένα μήνυμα από έναν Ισπανό φίλο, αλλά δεν είχα ιδέα για τίποτα. Άνοιξα την τηλεόραση και είδα ότι όλοι μιλούσαν για τον θάνατό του. Στη συνέχεια, η γυναίκα μου επιβεβαίωσε την είδηση", είπε.

 🔔 Εγγραφείτε στο κανάλι μας στο Τelegram  👉   https://t.me/prensarebeldegr
 

👉 Κατεβάστε την εφαρμογή:  Telegram De