Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

Μήνυμα της Αννα Μπελέν Μόντες

Είμαι περισσότερο από χαρούμενη που πατάω ξανά τη γη  του Πουέρτο Ρίκο. Μετά από δύο αρκετά εξαντλητικές δεκαετίες και  μπροστά στην ανάγκη να κερδίσω ξανά τη ζωή, θα ήθελα πολύ να αφιερωθώ σε μία ήσυχη και ιδιωτική ζωή. Ως εκ τούτου,   δεν θα συμμετάσχω σε καμία μιντιακή δραστηριότητα.

Προτρέπω όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με εμένα,  να επικεντρωθούν σε σημαντικά ζητήματα, όπως τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο λαός του Πουέρτο Ρίκο ή το οικονομικό εμπάργκο των ΗΠΑ στην Κούβα.

Ποιος  ρώτησε τον κουβανικό λαό τα τελευταία 60 χρόνια εάν θέλει οι Ηνωμένες Πολιτείες να επιβάλουν ένα ασφυκτικό εμπάργκο που τον κάνει να υποφέρει;

Αξίζει προσοχής επίσης η επιτακτική ανάγκη για παγκόσμια συνεργασία για να σταματήσει και να αντιστραφεί η καταστροφή του περιβάλλοντος.

Εγώ ως άνθρωπος είμαι ασήμαντη, δεν έχω ιδιαίτερη σημασία όταν   υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στην παγκόσμια πατρίδα μας που απαιτούν προσοχή και επίδειξη αδελφικής αγάπης.

Με εκτίμηση,
Άννα Μπέλεν Μόντες


Κατόπιν αιτήματος της Άννα Μπελέν Μόντες, αυτή η δήλωση εκδίδεται ως η μόνη εξουσιοδοτημένη δημόσια έκφραση από, ή για λογαριασμό της, σε σχέση με την αποφυλάκισή της. Δεν θα δοθεί καμία πρόσθετη συνέντευξη ή σχόλιο εξουσιοδοτημένο από αυτήν. Παρακαλείται να γίνει σεβαστή αυτή της η απόφαση και η ιδιωτικότητά της.
 
Linda Backiel - Δικηγόρος της Άννα Μπελέν Μόντες

 Πηγή: