Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022

Καταγγελία της Virginia Amesty για ενδοοικογενειακή βία και κακοποίηση στην Ελλάδα

Από προχθές (16/3) κυκλοφορεί βίντεο στο Facebook και το Instagram της Βενεζουελανής Virginia Amesty, που μένει μόνιμα στην Ελλάδα, και κάνει δημόσια καταγγελία για κακοποίηση και ενδοοικογενειακή βία από τον Έλληνα σύζυγό της. Στις 16/3/2022 ξεκίνησε ο δικαστικός αγώνας της Virginia. 

Όταν αφήνεις τον εαυτό σου να λογοκριθεί, παύεις να είσαι ΕΣΥ!
Είμαι η Virginia, μητέρα 2 κοριτσιών και είμαι θύμα ψυχολογικής και σωματικής κακοποίηση.
Με τη δημοσίευση αυτού του βίντεο κάνω την πρώτη μου ελεύθερη πράξη.

 

Είμαι μια γυναίκα της οποίας ο σύζυγος είχε πάρει τον έλεγχο της ζωής της, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου των κοινωνικών μου δικτύων προκειμένου να με απομονώσει πλήρως από τον κόσμο.
Αν και ακόμα τρομοκρατημένη από την τρέχουσα κατάστασή μου, θέλω να μοιραστώ μαζί σας ότι σήμερα, 16 Μαρτίου, ξεκινά η δικαστική μου μάχη.....λόγω νευρικότητας στο βίντεο αναφέρω λανθασμένη ημερομηνία του Μαϊου .
Εάν έφτασα ζωντανή μέχρι εδώ είναι για να να σας πω την αλήθεια μου.
-Εσύ που βγήκες από τη μήτρα μίας γυναίκας
-Εσύ που αγαπάς να ζεις σε αυτό το γυναικείο κορμί
-Εσύ που είσαι συνετή δημιουργός και προστατευτική μητέρα
-Εσύ που θέλεις να πολλαπλασιαστούν οι φωνές των γυναικών
Να μην πεθάνει καμία άλλη!