Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021

Prensa Latina η καλύτερη κουβανική ιστοσελίδα στο διαδίκτυο

Πηγή: Prensa-latina.cu

Η δικτυακή πύλη του πρακτορείου ειδήσεων Prensa Latina είναι σήμερα ο ιστότοπος με την υψηλότερη κίνηση στο διαδίκτυο από την Κούβα, πιο πάνω ακόμη και από το Facebook, αποκαλύπτει η μελέτη «Digital 2021» που πραγματοποιήθηκε από δύο σημαντικές εταιρείες επικοινωνίας.

Η έρευνα τοποθέτησε αυτό το διεθνές ενημερωτικό μέσο στην τρίτη θέση ανάμεσα στις πλατφόρμες με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από το νησί, που την ξεπέρασαν μόνο δύο μεγάλα domain, το Google (πρώτο) και το YouTube (δεύτερο). Το Facebook εμφανίζεται στην τέταρτη θέση, όπως δείχνει η λίστα που ετοίμασαν οι εταιρείες We Are Social και Hootsuite σχετικά με τα πρότυπα κατανάλωσης διαδικτύου στον κόσμο.

Σύμφωνα με την πηγή, το πρακτορείο είναι το ειδησεογραφικό μέσο με την υψηλότερη επισκεψιμότητα για να το τοποθετήσει εδώ και αρκετούς μήνες μπροστά από τα υπόλοιπα στο έθνος της Καραϊβικής.



Η Prensa Latina έχει 40 γραφεία ανταποκρίσεων σε 39 χώρες και η προσφορά της περιλαμβάνει τη μετάδοση περίπου 400 καθημερινών δελτίων ειδήσεων σε έξι γλώσσες.

Παρέχει επίσης υπηρεσίες φωτογραφίας, τηλεόρασης, ραδιοφώνου, πολυμέσων και μια σειρά από 8 δικές της περιοδικές εκδόσεις για πολιτικά, οικονομικά, πολιτιστικά, αθλητικά, επιστημονικά και τεχνολογικά θέματα.

Ομοίως, έχει συμφωνίες συνεργασίας με εκατό περίπου πρακτορεία, εφημερίδες και ενημερωτικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με την εξειδικευμένη έκθεση, ένα άλλο κουβανικό μέσο που βρίσκεται μεταξύ των 10 κορυφαίων θέσεων στην κλίμακα είναι το CubaDebate (έκτη θέση), μετά τον ιστότοπο της κουβανικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών (Etecsa) που κατέλαβε την πέμπτη θέση.

Η έκθεση ξεχωρίζει την όγδοη θέση που έφτασε η σελίδα Gob.cu, η οποία συγκεντρώνει κυβερνητικούς φορείς και την προώθηση ιστότοπων αφιερωμένων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Οι συγγραφείς της μελέτης σημείωσαν ότι η έκθεσή τους δείχνει ότι η συνδεδεμένη τεχνολογία έγινε ακόμη πιο σημαντικό μέρος της ζωής των ανθρώπων κατά το προηγούμενο έτος, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα βιντεοπαιχνίδια να καταγράφουν τη μεγαλύτερη αύξηση.