Πηγή:
www.granma.cu
Σύμφωνα με τις προβλέψεις από το Κανάλι θα διέρχονται 5.100 πλοία το χρόνο και θα εξυπηρετεί το 5% από το σύνολο του παγκόσμιου εμπορίου.
Μανάγκουα - Έχουμε προχωρήσει πολύ στην κατασκευή της Διώρυγας στη Νικαράγουα, δήλωσε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Ομίλου ΗΚΝD Κβοκ Γουάι Πανγκ, όπως αναφέρει τo περιοδικό “Nuevo Diario”.
Το διευθυντικό στέλεχος της ΗΚΝD – αναδόχου εταιρείας του μεγάλου έργου - είπε ότι “συζητάμε με την κυβέρνηση της Νικαράγουα, εσωτερικά θέματα για την υλοποίηση αυτού του έργου”.
Δήλωσε επίσης, ότι μεταξύ άλλων θεμάτων, στις διαπραγματεύσεις συζητείται πως θα προστατευτούν τα δικαιώματα των ανθρώπων και του περιβάλλοντος, προσθέτοντας ότι εργαζόμαστε ώστε να εγκριθούν όλες οι άδειες και να αρχίσει το μεγάλης κλίμακας έργο το 2016.
Όσο αφορά το περιβάλλον, ο Κβοκ Γουάι Πανγκ δήλωσε ότι η ΗΚΝD είναι μια “εταιρεία πιστοποιημένη σε διεθνές επίπεδο για δραστηριότητες υψηλού κινδύνου”.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις το συνολικό κόστος του Μεγάλου Καναλιού αποτιμάται σε 50 δις δολάρια και θα μπορούσε να μειωθεί σημαντικά λόγω της πτώσης της τιμής του πετρελαίου σε διεθνές επίπεδο.
Μανάγκουα - Έχουμε προχωρήσει πολύ στην κατασκευή της Διώρυγας στη Νικαράγουα, δήλωσε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Ομίλου ΗΚΝD Κβοκ Γουάι Πανγκ, όπως αναφέρει τo περιοδικό “Nuevo Diario”.
Το διευθυντικό στέλεχος της ΗΚΝD – αναδόχου εταιρείας του μεγάλου έργου - είπε ότι “συζητάμε με την κυβέρνηση της Νικαράγουα, εσωτερικά θέματα για την υλοποίηση αυτού του έργου”.
Δήλωσε επίσης, ότι μεταξύ άλλων θεμάτων, στις διαπραγματεύσεις συζητείται πως θα προστατευτούν τα δικαιώματα των ανθρώπων και του περιβάλλοντος, προσθέτοντας ότι εργαζόμαστε ώστε να εγκριθούν όλες οι άδειες και να αρχίσει το μεγάλης κλίμακας έργο το 2016.
Όσο αφορά το περιβάλλον, ο Κβοκ Γουάι Πανγκ δήλωσε ότι η ΗΚΝD είναι μια “εταιρεία πιστοποιημένη σε διεθνές επίπεδο για δραστηριότητες υψηλού κινδύνου”.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις το συνολικό κόστος του Μεγάλου Καναλιού αποτιμάται σε 50 δις δολάρια και θα μπορούσε να μειωθεί σημαντικά λόγω της πτώσης της τιμής του πετρελαίου σε διεθνές επίπεδο.