Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2016

Αργεντινή: Η κυβέρνηση Μάκρι κλείνει το ψηφιακό σήμα των Telesur και Russia Today

Mε απόφαση της κυβέρνησης του Μαουρίσιο Μάκρι οι Αργεντίνοι δεν θα απολαμβάνουν πλέον το ψηφιακό σήμα του καναλιού Telesur στην πλατφόρμα της Ανοιχτής Ψηφιακής Τηλεόρασης (TDA). 
 
Αυτό έκανε γνωστό η Πατρίσια Βιγιέγας, Πρόεδρος του Τelesur μέσω των προσωπικών της λογαριασμών στο Twitter και στο Facebook, καταγγέλλοντας την λογοκρισία από πλευράς του Αργεντινού προέδρου.

Το κανάλι Τelesur έχει συμβόλαια με περισσότερους από 90 ανταποκριτές καλωδιακής τηλεόρασης και 5 τηλεοπτικά κανάλια σε διάφορες επαρχίες της χώρας και το σήμα του φτάνει σε πάνω από 20 εκατομμύρια τηλεθεατές και σε πάνω από 8 εκατομμύρια συνδρομητές.




Επιπλέον, η κυβέρνηση του Μαουρίσιο Μάκρι διέταξε εντός 60 ημερών να σταματήσει η μετάδοση στα ισπανικά και του δικτύου ειδήσεων Russia Today (RT), σύμφωνα με ανακοίνωση του Ιδρύματος Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης Aργεντινής μέσω της ιστοσελίδας του.


To RT News στα ισπανικά ξεκίνησε να εκπέμπει το 2009 και έγινε το πρώτο Ρωσικό κανάλι που μετέδωσε στα ισπανικά. Το 2014 οι ηγέτες της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν και η πρώην πρόεδρος της Αργεντινής Κριστίνα Φερνάντες συμφώνησαν να ξεκινήσει να μεταδίδει το RT σε αυτή την χώρα, σε ένα ακροατήριο 33-35 εκατομμυρίων ανθρώπων.